אחד הכלים היעילים ביותר לעודד מעורבות עובדים הוא עריכת סקרים. קיום סקרים מאפשר קבלת משוב מהיר לגבי נושאים שמעניינים את הארגון וגם את העובדים. עריכת סקרים מאפשרת להוסיף "חיות" לפורטל הארגוני על ידי תוכן דינמי שמתעדכן ע"י העובדים.
סקרים מאפשרים יצירת תקשורת דו כיוונית ולכן חשובים לשיפור מעורבות העובדים במתרחש בארגון וכן את העניין שלהם בפורטל הארגוני.
סקרים תקופתיים יכולים ללמד על מגמות שונות בנושאים שונים כגון : פעילויות ארגוניות, העשרות מקצועיות, עבודה עם ספקים חיצוניים (ספקי מזון, ציוד משרדי, מוניות, תמיכת מחשבים) וכיו"ב. כמו כן עריכת סקרים יכולה ללמד על שביעות רצון ביחס לארגונים אחרים באותו ענף.