info@sweetportal.co.il 09-9514276
פורטל מידע ארגוני
  • פורטל ארגוני
  • אודות
  • תכונות המוצר
  • מאמרים
  • צור קשר
  • פורטל ארגוני
  • אודות
  • תכונות המוצר
  • מאמרים
  • צור קשר

תכונות המוצר

DashBoard

DashBoard

הפורטל מגיע עם Dashboard נוח שמראה את נתוני השימוש בו לאורך זמן :  מספר משתמשים ממוצע ביום, מספר מסמכים ששותפו, כמות דיונים קבוצתיים שמתנהלים כרגע, תגובות לסקרים , אישורי השתתפות באירועים וכיו"ב.  
ייעול תהליכי עבודה (BPM)

ייעול תהליכי עבודה (BPM)

ישנם תהליכים ארגוניים שונים שניתן לחסוך בהם עבודת ניירת ופקידות רבה על ידי העברתם למנגנוני דיווח ואישור און-ליין. לדוגמא: בקשות חופשה, אישורי נסיעות, החזרי הוצאות, בקשות לביצוע רכש, דיווח תקלות ועוד . באמצעות כלי BPM ידידותי מאד, ניתן להעביר תהליכים ארגוניים שונים לפורמט אלקטרוני באופן הבא : יצירת טופס דיווח דינמי המורכב משדות שונים לפי הצורך, בניית תרשים זרימה הכולל את בעלי הסמכות שצריכים לקבל את המידע שבטופס ולאשר אותו. בתום תהליך האישור נשלחת הודעה לעובד בתוך הפורטל ו/או במייל אודות סטטוס הטיפול בבקשתו.

קבוצות עבודה

קבוצות עבודה

 

אחד הפיצ'רים המייחדים את הפורטל הארגוני המודרני הוא היכולת לאפשר תקשורת ארגונית א-פורמלית על ידי מתן אפשרות לקבוצות עובדים לפתוח ערוצי תקשורת אד-הוק לצורך ניהול דיונים והעברת מידע הקשורים לניהול משימות/לקוחות/קבוצות עבודה/ פעילות משאבי אנוש/ שיווק/ חדשות ועוד. קבוצות העבודה מאפשרות למנהל הקבוצה לזמן חברים נוספים ככל הדרוש לו והקבוצה יכולה לנהל דיון פתוח, לשתף מסמכים שמוצגים רק לחברי הארגון, וכן ליצור knowledge base שיכול לשמש את כל הארגון ו/או רק את הקבוצה בהמשך.

כל משתתף בקבוצה יכול לקבל עדכונים לגבי המתרחש בקבוצה ולתרום לדיונים. קבוצות דיון הם דרך מצוינת לטפל באתגרים חדשים שהארגון מתמודד איתם ללא צורך ביצירה של ישויות בירוקרטיות חדשות לטיפול בנושאים חדשים.
 

קבוצות הדיון יכולות להתנהל בפורמט של פורום סגור, או בפורמט של תוכנת מסרים מידיים (רשת חברתית).

דף קשר ארגוני

דף קשר ארגוני

המערכת מאפשרת למצוא בקלות את הטלפונים והמיילים של כל עובדי הארגון באמצעות חיפוש חופשי או חיפוש לפי מחלקה.
עובדים המחוברים דרך מכשירי הסמארטפון יוכלו לבצע חיוג בלחיצת כפתור על מספר הטלפון בעמוד הקשר.

לבחירת מנהל הפורטל לאפשר לכל עובד לנהל פרופיל אישי מורחב הכולל : פרסום תמונות, לוח מודעות, בלוג אישי וכיו"ב.
 

 

הודעות ארגוניות 

הודעות ארגוניות 

אחת המטרות המרכזיות של הפורטל הארגוני היא  לשמש כלי לתקשורת בין ההנהלה והעובדים שלא תמיד נמצאים באותו הקמפוס ולעיתים גם במדינות נפרדות. הפורטל הוא לכן כלי יעיל מאד למטרות עדכון בנושאי רווחה, בטיחות, פרסום חוזרי מנכ"ל וכו"ב. ארגונים המעוניינים בכך יכולים לקבוע לפרסומים מסוימים מנגנון של חובת קריאה על מנת לוודא כי מסרים חשובים אכן נקראו ע"י כל העובדים.  על מנת להפוך את מנגנון העדכונים לידידותי, במסך הראשי של הפורטל ניתן להציג לעובד אינדיקציה לגבי הודעות חדשות שממתינות לו עי" אייקון דומה להודעות חדשות בווטסאפ. 

 

ניהול מסמכים וניהול ידע ארגוני

ניהול מסמכים וניהול ידע ארגוני

מערכת ניהול המסמכים בפורטל מאפשרת שיתוף של מסמכים ברמת הארגון וברמת קבוצת משתמשים בודדת וכן יכולות של ניהול ידע לרבות שמירת גרסאות וניהול שינויים ע"י שיתוף מסמכים באחסון בענן. המערכת כוללת יכולות חיפוש מהיר ונוחות עפ"י פילטרים שונים. ניהול מסמכים מתבצע במספר רמות :

1. אזור מסמכים ארגוני. אזור זה מכיל מסמכים קבועים לרבות נהלים, מצגות כלליות, טפסים הנחוצים למחלקת HR וכיו"ב.

2. אזור מסמכים קבוצתי – קבצים שכל קבוצת עבודה מגבשת לעצמה. קבצי הצעות מחיר, קבצי מכרזים, קבצי תוכניות עבודה וכיו"ב.

3. קבצים אישיים שהעובד יכול לשמור ב desktop שלו או באזור אישי שלו אם הוא רוצה לגשת אליהם גם דרך מחשב נייד. 


תכונות נוספות שניתן להוסיף:

- שמירה של היסטוריית גרסאות - אופציונאלי  

- נעילת מסמך - שיתוף מסמך עם אחרים ללא יכולת של עריכה ושינויים שישמרו היסטוריית השינויים של המסמך המקורי. אופציונאלי

- יצירה ועריכת מסמכים מקוונת – אפשרות לשיתוף ועריכה של מסמכים באמצעות Google Docs, Office 365  ו Dropbox שמאפשרים עריכה ושיתוף מסמכי טקסט, גיליונות אלקטרוניים, ומצגות בו זמנית על ידי מספר משתמשים.

ניהול משתמשים והרשאות

ניהול משתמשים והרשאות

ניהול ההרשאות והמשתמשים מאפשר למנהל הפורטל לאפשר לכל משתמש יכולות קריאה ועריכה של תכנים שונים לרבות : ניהול פרופילים, השתתפות וניהול קבוצות דיון, עריכת תוכן בפורטל, הרשאה לעריכה וצפייה במסמכים, מעורבות בתהליכים עסקיים (לדוגמא : אישור בקשות נסיעה/החזרי הוצאות/ זימון משאבים ארגוניים וכיו"ב) .
אינטגרציה עם מערכות חיצוניות

אינטגרציה עם מערכות חיצוניות

בהינתן API ו/או אפשרות ייצוג של נתונים ממערכות אחרות ב XML או Web Service , ניתן ליצור ממשקי אינטגרציה עם מערכות CRM ומערכות תפעוליות אחרות אל תוך הפורטל הארגוני.

E Learning

E Learning

לא כל ארגון יכול וצריך להשקיע במערכות LMS מאות אלפי שקלים. הפורטל הארגוני שלנו מאפשר ליצור ליצור תבניות הדרכה בקלות יחסית ובאמצעות כלי ניהול תוכן אינטואיטיבים לאפשר יצירה של כלי הדרכה הכוללים מצגות וסרטונים שלאחריהם ישנם שורה של שאלונים דינמיים. ניתן להציג את נושאי הלמידה השונים, לכל העובדים או לקבוצות של עובדים נבחרות.
את תוצאות המבחנים המבחנים ניתן לייצא לפורמט אקסל למטרות שילוב בכלים ארגונים אחרים.
ניהול משימות ופרויקטים

ניהול משימות ופרויקטים

אחד המודולים האחרונים  שפיתחנו לפורטל הינו ניהול משימות ופרויקטים אשר מסייע לשפר יעילות ברמה האישית והקבוצתית. המשימות יכולות להיות מוגדרות עבור עובד או קבוצת עובדים. ניהול פרויקט כולל את כל הקבצים הרלוונטיים, פלטפורמת דיונים, משימות, לוחות זמנים ותקציבים הקשורים בפרויקט.

במודל שפיתחנו ישנם כלים לניהול משימות, Gantt, ניהול תקציב לפרויקט, דוחות תקופתיים ועוד.
אפליקציה וגרסה מותאמת לסמארטפונים

אפליקציה וגרסה מותאמת לסמארטפונים

הפורטל הארגוני מגיע עם אפליקציה מותאמת לאנדרואיד ו IOS וכן בגרסת תצוגה רספונסיבית. ההתאמה למכשירים ניידים מאפשרת לעובדים להיות נגישים לתוכן שחשוב להם מכל מקום ובכל זמן (בכפוף למדיניות אבטחת המידע הארגונית).

 

 

 

גלריית תמונות

גלריית תמונות

גלריית התמונות מאפשרת שיתוף של תמונות מפעילויות ארגוניות שונות ויש למנהל הפורטל עניין לשתף עם כל העובדים. ביקורי אורחים, טקסים חגיגיים, נופשים ופעילויות רווחה ארגוניות וכיו"ב.

מנהל התוכן של הפורטל יכול להעלות תמונות בודדות או תיקיות שלמות מהמחשב שלו.

 

התאמה לדרישות חוק הנגישות

התאמה לדרישות חוק הנגישות

עפ"י תיקון לסעיף 19י לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ומידע על אודות השירות הציבורי חלה חובה על הנגשת האתר על גופים המספקים שירות לציבור לרבות שירות שניתן לציבור או לחלק בלתי מסוים ממנו בידי גוף ציבורי או במקום ציבורי, או שירות מהמפורטים לרבות : שירותי מסחר, רווחה, בריאות, השכלה, פנאי, ספורט, תיירות, הארחה, תרבות, בידור, דת, אנרגיה, תקשורת (בזק), שירות בנקאות, אשראי, ביטוח, פנסיה או כל שירות פיננסי, והשכרת כלי רכב.
 
כדי לעמוד בדרישות החוק, וכדי לאפשר לכלל העובדים להינות מהשימוש בפורטל, המערכת כוללת תרימות לרמת נגישות AA, הנדרשת עפ"י החוק.
דיווח שעות

דיווח שעות

אפשרות להתממשק עם תוכנות דיווח שעות חיצוניות ו/או להתחבר לאפליקציה קיימת שלנו של דיווח שעות.
 

 

Help Desk

Help Desk

מנגגון לדיווח תקלות מחשוב ו/או אחרות. מעקב אחר משך הזמן של הטיפול בתקלות ואיתור תקלות שחוזרות על עצמן.

 

סקרים

סקרים

אחד הכלים היעילים ביותר לעודד מעורבות עובדים הוא עריכת סקרים. קיום סקרים מאפשר קבלת משוב מהיר לגבי נושאים שמעניינים את הארגון וגם את העובדים. עריכת סקרים מאפשרת להוסיף "חיות" לפורטל הארגוני על ידי תוכן דינמי שמתעדכן ע"י העובדים.
סקרים מאפשרים יצירת תקשורת דו כיוונית ולכן חשובים לשיפור מעורבות העובדים במתרחש בארגון וכן את העניין שלהם בפורטל הארגוני.

סקרים תקופתיים יכולים ללמד על מגמות שונות בנושאים שונים כגון : פעילויות ארגוניות, העשרות מקצועיות, עבודה עם ספקים חיצוניים (ספקי מזון, ציוד משרדי, מוניות, תמיכת מחשבים) וכיו"ב.  כמו כן עריכת סקרים יכולה ללמד על שביעות רצון ביחס לארגונים אחרים באותו ענף.  
 
 לוח שנה והרשמה לאירועים ארגונים

לוח שנה והרשמה לאירועים ארגונים

תצוגה של לוח שנה ארגוני, מועדי חופשות, ארועי חברה, כנסים מקצועיים, הרצאות וסיורים מקצועיים. לוח השנה הארגוני מאפשר לכל עובד להיות מעודכן בכל עת בסדר היום הארגוני. המערכת מאפשרת לפרסם לוח אירועים ארגוני וכן לנהל הרשמה און ליין של עובדים לכל אירוע. מנהל האירוע יקבל עדכון לגבי עובדים שאישרו את השתתפותם באירוע וכן יוכל לקבל רשימת המשתתפים בקובץ אקסל. עובד שאישר השתתפות באירוע יקבל קובץ זימון מסדור לoutlook שלו. בתום האירוע ניתן לפרסם גלריית תמונות מתוך האירוע ולתייג אותם בארכיון האירועים של הארגון.

Copyright © 2016 Sweet Portal